esmaspäev, 4. november 2013

Tunnikava 05.11

Tunnikava

Aine: matemaatika
Teema: korrutamine nelja piires, tehete järjekord
IKT vahendid: Smart tahvel, dataprojektor, arvutid (arvutiklassis), mälupulk

Eesmärk: baasõpioskuste kujundamine. Lapsed kordavad ning kinnistavad korrutamist nelja piires, tehete järjekorda enne kontrolltööd. Alusõpioskuste alla kuulub ka info hankimise ning kasutamise oskus- õpilased peavad leidma õigest kohast info Interneti lehekülje kohta.

Tegevus: Tunni sissejuhatavas osas kordame neljaga korrutamist läbi mängu- lapsed seisavad rivis, hakkavad järjest numberid lugema ning iga õpilane, kelle number on nelja korrutis, peab astuma ette.(u 7 min)
Edasi leiavad õpilased interneti leheküljelt (meie suunamisel/ meie abiga) ülesanded iseseisvaks kordamiseks (u10 min). Peale ülesande lahendamist tulevad õpilased klassi ette ning teeme tööd interaktiivsel tahvlil. Ülesanne on samuti Interneti leheküljelt- õpilased peavad kaks kokku sobivat kastikest kokku vedama, siis kastikesed kaovad, kuni lõpuks on kõik kastikesed kadunud (u 10-12 min). Olles juba tahvli ees, läheme edasi tehetejärjekorra kordamisega. Lihtne dokument, kus erinevad tehted ning õpilased peavad määrama tehetejärjekorra, dokumendi algusesse on lisatud ka reeglid tehetejärjekorra määramiseks ning neid kordame enne ülesande juurde asumist. (u 10 min)
Tunni lõpus kontrollime üle koduse ülesande lahendused suuliselt (nuputusülesanne) ning meie poolt on lahendus välja toodud lühikese animatsiooni näol. (u 2 min)
Vastavalt sellele, kui palju on tunni lõpuni jäänud aega, on koostatud ka dokument poolikult täidetud korrutustabeliga (kolme piires), õpilased võivad seda smart tahvlil täita. (u 4 min)

Interneti lehekülg neljaga korrutamise kordamiseks:
http://quizlet.com/7840063/study

1 kommentaar:

  1. Väga põhjalik tegevuskava. Hea, et olete juurde pannud ka ajalise kestvuse.

    VastaKustuta