Valisin teemaks kella tundmaõppimine, mida läbitakse matemaatika ainekava raames.
Tunni hääletamisel saab seda kasutada küsimuste ning emotsioonide ja mõtete avaldamisega, lapsed võivad rääkida kellast, järsku on keegi näinud väga suuri kellasid jne. Eesmärgiks oleks kella tundma õppimine, kella osutite tutvustamine, sellega koos sekundite, minutite, tundide erinevus (võiks kasutada ka mitut videot). See oleks justkui näitliku ja audiovisuaalse õppemeetodi sisse toomine, kuna laps kuuleb kui kaua kestab sekund ning kuidas lööb kell täistunnil.
Videos on kuulda sekundiosuti tiksumist ning kella löömist täistunnil (kell 8).
http://www.youtube.com/watch?v=oLphiv2EBwA (vaikne tiksumine, kellalöögid ( 8tk))
http://www.youtube.com/watch?v=M1xoDkFoVIc (tiksumine, äratuskella alarm)
http://www.youtube.com/watch?v=wNunc0UN2Jo (see võib olla vanematele klassidele, kuna heli on väga miksitud, kui õpitakse nt ajavöötmeid jne sissejuhatuseks tundi)
Näited väga asjakohased.
VastaKustuta